Manisa nüfus müdürlüğü randevu

Adres randevusu nasıl alınır?

İsterseniz https://randevu.nvi.gov.tr/ adresinden online olarak randevu alabilir, ya da ALO 199'u arayabilirsiniz. Alo 199 Çağrı Merkezi; Covid-19 salgını kapsamında alınan tedbirler gereği “Seyahat İzin Belgesi” ve “Randevu” Başvurularına hizmet veriyor.

Nüfus Müdürlüğünden randevu nasıl alınır?

Randevu almak için iki yol bulunmaktadır. İlk yol Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü web sitesi üzerinden yapılmaktadır. İkinci yol ise ALO 199 çağrı merkezinden yapılmaktadır.

Kaymakamlıktan nasıl randevu alınır?

ALO 199 Vatandaş Etkileşim Merkezi.

Nüfus Müdürlüğü randevusuz işlem yapıyor mu?

Kimlik Kartı, Pasaport ve Sürücü belgesi başvurularında randevulu işlem süresi 8 dk'dan 30 dk'ya çıkarılmıştır. 18.03.2020 tarihinden itibaren zorunlu ve acil haller dışında T.C. Kimlik Kartı, Pasaport ve Sürücü belgesi müracaatları randevusuz olarak kesinlikle alınmayacaktır.

Adres değişikliği için nereden randevu alınır?

Bu sorunla karşılaşan vatandaşların nüfus müdürlüğüne gelerek işlemlerini yaptırması gerekmektedir. Nüfus müdürlüklerince yapılacak kimlik kartı, sürücü belgesi, pasaport ve diğer işlemlerde ise Alo 199 ya da www.nvi.gov.tr internet adresinden randevu alınması gerekiyor.

Adres nakli nasıl yapılır?

E-devlet sistemi kullanılarak, adres değişikliği yapmak mümkündür. Kişilerin e-devlet şifresiyle sisteme giriş yapması gerekir. Eğer e-devlet şifresi bulunmuyorsa, PTT merkezlerinden e-devlet şifresi temin etmelidir. E-devlet haricinde Nüfus Müdürlüğü'ne gidilerek, adres değişiklikleri yapılabilir.

Adres değişikliği yapmak için ne gerekli?

  • Taşındığınız yer daha önce sistemde kayıtlı değilse herhangi bir belgeye ihtiyaç yoktur.
  • Taşındığınız adres, daha önceden başka bir kişi tarafından beyan edilmiş ise yanınızda yeni adresinize ait doğalgaz, elektrik, su, telefon faturası ya da abonelik sözleşmesi getirmeniz gerekmektedir.